Home   Forum   Register   Login   Search

Board index » The Infamous Casanova Crew Forum » Off Topic



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Fri Jun 27, 2008 11:47 am 
Offline
CC MVP Sept. 2008 & Aug. 2009
User avatar

Joined: Mon Dec 10, 2007 5:10 pm
Posts: 3670
Location: Orange, CA
Jackett:
dude
\
do u fuckin hear that

Hydro:
11:19
?
what?
lol
i have headphones on...lol

Jackett:
11:19
the fuckin singing
im gonna kill whoever that is
holy shit

Hydro:
11:20
hahahaha....
a guy or girl?

Jackett:
11:20
i just opened my window and yelled "SHUT THE FUCK UP"
i dunno

Hydro:
11:20
LOL!

Jackett:
11:20
ok it stopped for a sec

Hydro:
11:20
did you really?

Jackett:
11:20
ya
there it goes again
take off headphones
listen to that

Hydro:
11:20
k hold up

Jackett:
11:20
ok it stopped again
itll start in a few secs

_________________
J The Ripper wrote:
No one leaves Casanova in one piece, ya heard? Blood in blood out mutherfucker.


Share on FacebookShare on TwitterShare on OrkutShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jun 29, 2008 2:35 am 
Offline
CCOC Member

Joined: Sat Dec 08, 2007 3:52 am
Posts: 533
Location: Orange, CA
OMG i know exactly what you're talking about... fucking annoying ass piece of shit neighbor always sings some type of opera or something in the morning. To make it worse, the tone is way off and the voice is HORRIBLE. Let's use our skills to AMOG him. And by AMOG i mean kill. And by kill i mean torture to death, like in a scene from Saw.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jun 29, 2008 8:01 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Dec 10, 2007 5:10 pm
Posts: 318
Location: Zar's urethra
king kong wrote:
OMG i know exactly what you're talking about... fucking annoying ass piece of shit neighbor always sings some type of opera or something in the morning. To make it worse, the tone is way off and the voice is HORRIBLE. Let's use our skills to AMOG him. And by AMOG i mean kill. And by kill i mean torture to death, like in a scene from Saw.

Dude, if i knew where that little prick lived i would have knocked on the door and told him to shut the fuck up before i raped his ear.

_________________
If you call my cell while I'm driving, it's most likely between my legs, with my balls gently resting on top of it. I have it on vibrate.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon Jun 30, 2008 4:08 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Mar 20, 2008 8:48 pm
Posts: 558
Location: Fullerton
I think it's too late for the rape of the ear. There is a good chance that he sucks at singing because of such an incident from the past. And now, he wakes up every morning to overcome that traumatic ear rape incident by singing...by singing with all his heart...well, only with his heart, I guess.

_________________
Grandma Consultinghttp://casanovacrew.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=15026&sid=feff38dac8ada6bb353539a48189ecb9


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon Feb 04, 2013 8:54 pm 
Offline
CC MVP Sept. 2008 & Aug. 2009
User avatar

Joined: Mon Dec 10, 2007 5:10 pm
Posts: 3670
Location: Orange, CA
LOL! Old school!

_________________
J The Ripper wrote:
No one leaves Casanova in one piece, ya heard? Blood in blood out mutherfucker.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon Feb 04, 2013 9:01 pm 
Offline
Casanova Crew Founder
User avatar

Joined: Fri Nov 09, 2007 11:46 pm
Posts: 3447
Location: Inland Empire, CA
Ahhh memories....

:cry:

_________________
http://www.jtheripper.com


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Mon Jun 10, 2013 10:01 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 25, 2008 6:27 pm
Posts: 2026
Wtf?

:hahaha:


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Board index » The Infamous Casanova Crew Forum » Off Topic


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron