Home   Forum   Register   Login   Search

Board index » The Infamous Casanova Crew Forum » Off Topic



Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post Posted: Fri Oct 03, 2008 8:52 am 
Offline
CCOC Member

Joined: Sat Dec 08, 2007 3:52 am
Posts: 533
Location: Orange, CA
TheyCallMeLucid wrote:
OMG WHAT ABOUT BUILDING 7!!!

seriously.... wtf. Did they ever explain that?

CC should overthrow the govt and take over. We'd be so good because we'll know how to AMOG all the other countries at the UN meetings and get whatever we want.


Share on FacebookShare on TwitterShare on OrkutShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri Oct 03, 2008 2:29 pm 
Offline

Joined: Fri Jan 18, 2008 1:27 am
Posts: 35
Megatron wrote:
Hmmm...

http://www.nbufront.org/html/fvwin98/errol1.html

FBI and Casanova Crew mentioned in the same article. Some would say coincidence...

Yeah I don't think I'm gonna go to this Savoy "talk" now. :nea:

I saw Eagle Eye last night.

I know what's up!

:? :? :? :? :?


"savoy talk"
hmmmm?
if you rearange the letters, it spells
"Oval At Sky"
sounds like a reference to the Mothership if i ever heard one
yup,
definitley a cult


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri Oct 03, 2008 3:03 pm 
Offline
CCLA Member
User avatar

Joined: Tue Aug 12, 2008 10:04 am
Posts: 1480
Location: Austin, Texas
Trouble wrote:
Megatron wrote:
Hmmm...

http://www.nbufront.org/html/fvwin98/errol1.html

FBI and Casanova Crew mentioned in the same article. Some would say coincidence...

Yeah I don't think I'm gonna go to this Savoy "talk" now. :nea:

I saw Eagle Eye last night.

I know what's up!

:? :? :? :? :?


"savoy talk"
hmmmm?
if you rearange the letters, it spells
"Oval At Sky"
sounds like a reference to the Mothership if i ever heard one
yup,
definitley a cult


OMG!!!!

It's all coming together!

:o :o :o :o :o :o

The horror!

_________________
PRACTICE MAKES PUSSY.

My blog:TAKE THE RED PILL


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri Oct 03, 2008 3:28 pm 
Offline
Crew Moderator`
User avatar

Joined: Wed Nov 07, 2007 6:14 pm
Posts: 2227
Location: Huntington Beach, CA
Is it a coincidence Casanova Crew rearranged spells "Sca, vasc nerwos?" That's demon tongue for, "Here, drink this."

They're onto us...

_________________
I don't know what I did or how I did it, but you're welcome.
It only takes 10% more to be 100% better than everybody else.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri Oct 03, 2008 3:32 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Sep 21, 2008 2:46 pm
Posts: 519
Location: Inland EMPIRE
This thread is like the Casanova version of The Da Vinci Code. Awesome.

_________________
Remember to put your location in your user profile.

-Zar


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Oct 15, 2008 10:00 am 
Offline
CCLA Member
User avatar

Joined: Tue Aug 12, 2008 10:04 am
Posts: 1480
Location: Austin, Texas
So I couldn't help but notice how the new banner seems to tie in with this thread.

A pyramid with light. Many people being drawn to it, like dark, faceless, disciples.

I know what's coming next, we're all going to be required to get CC "tattoos."

THE MARK OF THE BEAST!

*que Pyscho theme* Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :o :o :o

_________________
PRACTICE MAKES PUSSY.

My blog:TAKE THE RED PILL


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Oct 15, 2008 11:17 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Sep 21, 2008 2:46 pm
Posts: 519
Location: Inland EMPIRE
Megatron wrote:
So I couldn't help but notice how the new banner seems to tie in with this thread.

A pyramid with light. Many people being drawn to it, like dark, faceless, disciples.

I know what's coming next, we're all going to be required to get CC "tattoos."

THE MARK OF THE BEAST!

*que Pyscho theme* Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :o :o :o


:jokingly: :jokingly:

....I would get a CC tattoo.....LOL

_________________
Remember to put your location in your user profile.

-Zar


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Oct 15, 2008 12:10 pm 
Offline
Crew Moderator'
User avatar

Joined: Fri Dec 07, 2007 4:41 pm
Posts: 565
Location: Elsewhere, Ca
Haha this thread is fucking crazy. I'm drunk,

That is all. :drinks:

_________________
"It has to start somewhere. It has to start sometime ...What better place than here? ...What better time than now? All Hell Can't Stop us now!"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Oct 15, 2008 3:10 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 09, 2008 4:11 pm
Posts: 55
Location: LBC, UCI, HB
Reminds me of the crazy-ass dream I had where PUAs where being hunted like mutants in X-Men because some PUA screwed the president's daughter.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Oct 15, 2008 3:18 pm 
Offline
CC MVP Sept. 2008 & Aug. 2009
User avatar

Joined: Mon Dec 10, 2007 5:10 pm
Posts: 3670
Location: Orange, CA
Arri\/al wrote:
Reminds me of the crazy-ass dream I had where PUAs where being hunted like mutants in X-Men because some PUA screwed the president's daughter.


LOL!!!!!

_________________
J The Ripper wrote:
No one leaves Casanova in one piece, ya heard? Blood in blood out mutherfucker.


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

Board index » The Infamous Casanova Crew Forum » Off Topic


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron